2 girls 1 toilet

orka uppdatera vafan?

PWHEHWÖLELEHEHAHEHAHAHAHHHLÖÖÖ

asså denna dagen, jag dööööööör.
Vaknar upp, 20 min kvar till bussen, går, packar ner allting i en väska, sätter på mig någonting snabbt och springer till bussen med en macka i munnen. Hann till bussen & tåget, somnade på tåget, kommer till skolan 20 minuter sent, sitter på lektionen med Kellani & Malin, alla ser förjävliga ut hahahaha! jag och Kellani dampar loss och får alla bitchblickar riktade mot oss av klassen. ( raptävling FTW)
shoppade lite på kungsmässan också, hann köpa lite julklappar och sånt, wieho!
NÅN SOM KAN KÖRA TILL ULLARED?!?

anywheeeeey, nu är jag trött. orkar inte skriva.

HEIDO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0