älskar mitt framtida yrke!

Jag verkligen älskar mitt framtida yrke som frisör! Även fast jag kan hata det ibland också, men just nu, dessa stunder älskar jag det. Idag har jag vart i salongen från klockan 12 till kl 8 och har för första gången fått stänga salongen helt själv! Helt underbart. Har också klippt och färgat min vackra syster, blev jättefint!

Blir alltid så sugen och göra någonting med mitt eget hår när man håller på med någon annans, fast i för sig.. ändrar mitt hår typ varje vecka, haha.

Nu efter en lång dag blir det bara att sitta och kolla på massa criminal minds, dricka té och choklad i soffan och bara lata sig en snöig och kall fredag.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0