sjuk, sjuk och ännu mer sjuk..

hellu!

Sitter hemma och är sjuk som fan, snor & tårar bara rinner och rinner! Haha när jag slutar snora börjar det rinna från ögonen och tvärtom, när fan slutar helvetet egentligen undrar jag då. Jag har svårt för att bli sjuk men när jag väl blir det så är det ett rent helvete! när jag får en vanlig förkylning tex känns det som jag ska dööö. 

har ni gjort idag då? 

Själv har jag vart hemma och vilat mig, och jag måste seriöst ta ut soppåsen i mitt rum, för den är helt överfull med massa snoriga servetter, hahaha usch!  

Sen fick jag veta idag att på fredag börjar skolan! Ja muuuuuuuuuuuuuuuuums vad roligt, jag längtar så jag tror jag dör, seriöst. Får se till att jag njuter av lovet tills skolan börjar igen ( jag som är sjuk & allt haha..)

AAAAAAAAATTTTTJJJ...... fan blev ingen nysning där heller. fan då!

åh jag tog en bild också nu när jag är sjuk också hihi. Fast iofs har jag faktiskt gjort iordning mig idag i brist på annat :) ahja HEIDO!

heihiho lol sötva? nej inte så hah.

Kommentarer
Postat av: idablomqvist

hah aww, sötnos:)<3

hoppas du blir bättre till på söndag!;o

2010-01-06 @ 16:22:58
URL: http://sugarida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0