ensam hemma nu

nu har mamma åkt! för 3 timmar sedan åkte hon till iran och hon ska stanna där i 10 dagar. vi har redan börjat planera festligheterna hehehehehe ;ppPPp
nej men seriöst nu måste jag sluta med ;ppPPPpp-gubbarna... IALAFALL, jag och dornisen ska till stan och nu gör vi iordning oss lite innan. sen blir det hem till amanda där det är krök och sen ferre hos oss kanske?? vem vet vad kvällen bjuder på!

Har ialafall bestämt mig för att blogga igen. och ja, jag skriver det i typ varje inlägg men denna gången menar jag det haha! Vet dock inte vart jag ska få inspiration ifrån, men men. kul grej!

Igår slutade skolan, om 7 dagar är det metaltown och om 17 dagar är det fanimej PEACE AND LOVE! Äntligen!
Hittade en fet blogg för några veckor sedan www.festivalrykten.se  där hittar du allt om de största festivalerna i Sverige, vilket band som är nytt, bandsläpp osv. riktigt fett!

Men nej, nu måste jag göra iordning mig, kan ju slänga in en före och efter-bild på mig själv när jag har fixat mig. haha. Här bjuder vi på oss själva!

Här är jag nu ca 1 timme efter jag vaknat.

nyvaken oich sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0