hjääälp jag drunknar i läxor och inlämningar!

ååhhh jag är så otroligt trött på att plugga just nu! Tror inte jag suttit mig ner och skrivit någonting som jag senare lämnat in i tid på LÄNGE. Har suttit hela veckan och skrivit en novell och ett stort frisörarbete som handlar om hela yrket. Inte kul. Blev ialafall klar med novellen igår (kanske lägger upp den senare) men frisörarbetet är jag inte ens halvvägs med! Och det ska vara inlämnat på Torsdag.
Döda mig nu?
Nejmen ska försöka ta tag i skolan lite mer och skärpa mig nu, jag är så lat! Orkar ju aldrig göra det. Men det ska det blir ändring på från och med nu.

Idag har jag ialafall dissat skolan, mådde inte så bra när jag vaknade upp så bangar hela uppsättningen och mässan, orkade helt enkelt inte. Tyckte så synd om mig själv så satte mest framför datan och skrev lite och kollade på TV med en häägen-daaz glassburk i handen. Jag åt upp hela.
Sen fick jag skuldkänslor för jag hade ätit upp hela.
Sen försvann skuldkänslorna.
Sen åt jag pizza.
Och nu sitter jag här och har skuldkänslor för att jag har ätit glass OCH pizza.

Grym dag. inte.


pluggg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0