Lonely stoner miss Solo Dolo

Softar stort just nu i sängen med min lilla laptop och lyssnar på min bejb Cudder.

solo dolo

Och jag är rätt glad, kanske för att det finas för våren, kanske för att jag är så otroligt peppad över sommaren eller så har jag slutat bry mig om allt.
Sommar och festival, det är nog det bästa som finns. Det ryktas om bland annat Kid Cudi till Way Out West. Om det så blir kommer jag skrika loss stämbanden av lycka.
Kan knappt tänka mig stå längst fram när han sjunger "Erase Me" eller "DayNNight"

Kid Cudi – REVOFEV Magic





Vill också säga VÄLKOMMEN Morris till tha family!
Köpte han helt random i en djuraffär och morsan blev inte så glad.
Helt söt ialafall.

morrmorr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0